Анулиране и връщане на поръчка
Анулиране на поръчка
Когато сте направили поръчка, но пратката все още не е изпратена, можете да анулирате поръчката без да дължите такса, като ни изпратите имейл на [email protected], в който посочите номера на Вашата поръчка, Вашите имена и телефонен номер.
Връщане на продукт
Потребителят има право, без да дължи обезщетение и без да посочва причина, да се откаже от договора и да върне получената стока в срок до 14 дни, считано от деня на получаването й.
В случай, че се откажете от поръчка, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас във връзка със същата без неоправдано забавяне и във всички случаи, но не по-късно от 14 дни считано от датата на получаването на уведомлението за отказ, при условие, че в същия срок стоките са били изпратени от Вас и получени от нас. Можем да задържим плащането на сумите на потребителя при отказ от сделката, единствено и само докато не получим стоките или докато не представите надлежно доказателство, че стоките са били изпратени обратно до нас, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано. В случай на отказ, стоката трябва да бъде върната в запазена оригинална опаковка, с ненарушена цялост и неизползвана. При неизпълнение на тези условия запазваме правото си да откажем да приемем върнатата стока и да не възстановим сумата, платена от Вас.
Ако нашата компания отговаря за грешки, връщането се приема, ако ни уведомите в срок не по-дълъг от 14 дни от датата на доставка. Същите 14 дни след доставката важат за всички други оплаквания, свързани с поръчката. Връщаме изцяло сумата, която съответства на стойността на поръчката и пощенските разходи.
Ако не докажете грешка от страна на нашата компания, ние ще възстановим само сумата, съответстваща на стойността на продуктите. Разходите за доставка се поемат от Клиента.
Не се възстановяват суми за мляко и бебешки храни от съображения за безопасност и качество.
За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е – те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани, пробвани, без да е нарушена целостта на опаковката, без да има аромати. Продукти като апарат за кръвно, инхалатор или друг уред, който има гаранция от производителя не може да бъде връщан или да бъде възстановявана сумата за него, а подлежи на ремонт или замяна от съответния сервиз в 30 дневен срок.
Възстановяванията се извършват в рамките на 30 дни след връщане и получаване на продукти от нас.
Ако пък сте платили директно онлайн чрез кредитна/дебитна карта, ще Ви върнем парите с превод по същата сметка, от която е извършено плащането, след като пратката бъде върната към нас и проверена.
Преди да върнете продукта, трябва да се свържете с нас на [email protected]
Адрес за връщане:
Medicalcare
Serres Kato Orini T.K.62100 Greece
В случай на констатирани увреждания на опаковката или стоката :
MedicalCare.bg ще замени продукта Ви, след като ни изпратите снимки на [email protected] с Вашия пакет, показващи, че избраните от Вас продукти са повредени или разляти , както и номера на Вашата поръчка, Вашите имена и телефонен номер.. Процесът трябва да се осъществи 24 часа след получаване на пратката Ви.
Връщане на продукт
В пакета трябва да имате бележка, която ни информира за проблема с върнатия продукт, телефона Ви за контакт, номера на Вашата поръчка , касовата бележка или бележката от наложения платеж , при условие , че продуктът отговаря на условията за връщане. Ако пакетът пристигне и докаже, че условията за връщане не се прилагат, продуктът няма да бъде приет, както е обяснено по-горе. Той ще бъде върнат на клиента и разходите за доставка ще бъдат поети от него.